Kampania EU3

Kampania EU 3

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-09-29 21:26:18

kociakos

Administrator

Zarejestrowany: 2012-04-29
Posty: 34
Punktów :   

Regulamin

Zasady Militarne:

1. Zabrania się wypowiadać wojnę graczom, w dniu rozpoczęcia kampanii.

2. Koalicja to państwa biorące wspólnie udział w wojnie przeciwko drugiemu państwu/koalicji, niezależnie od ich poszczególnego momentu dołączenia do wojny.

3.Maksymalna wartości pokoju wobec graczy/koalicji wynosi 50% (możliwe zmiany w późniejszych etapach gry, gdy koszt prowincje zaczyna spadać).

[b]4. Kapitulacja

* Kapitulacja gracza jest bezwarunkowym poddaniem się w wojnie, umożliwiającym zabranie graczowi maksymalnego dostępnego limitu punktów [100 %] [Z normalnego pokoju można tylko 50%]. Strona przeciwna jest zobowiązana do przyjęcia kapitulacji.
* Nie ma żadnego limitu czasowego na odebranie pokoju, jednak w przypadku gdy to się przeciąga, przegrany może wystąpić do GM o wyznaczenie deadline'u, po którym pokój musi zostać wysłany.

5. Zabrania się wyładowywać wojska w czasie bitwy morskiej.

6. podczas podpisywania pokoju Pkt. % z prowincji Overseas (kolonii nie koniecznie overseas) są liczone podwójnie. Kolonii gracza nie można asymilować

7. Prowincje wasala wliczają się do limitu punktów jakie można zażądać od przegranego. Prowincje te są liczone jak średni koszt prowincji seniora.

8.Zakaz używania opcji call to arms (nie dotyczy wasali i partnerów unii - ale należy robić to ręcznie).

9. Za spóźnienie się -1 stab i 100 golda, za brak obecności -3 stab i 300 golda.

10. Zasady obowiązujące w przypadku grania AI na kraju gracza .
- Zabrania się atakować krajów AI gracza
- W przypadku wojny z AI należy jak najszybciej dążyć do podpisania białego pokoju. Można w tym celu zajac kilka prowincji
- Kontrybucje od AI możliwe są tylko gdy AI samo zaatakuje (jest liderem sojuszu). Pokój należy podpisać tak szybko jak jest to możliwe, unikając osłabiania kraju.
- W przypadku gdy AI wchodzi na kraj w trakcie wojny z graczem, możliwy jest pokój na warunkach takich jak w przypadku gracza. Z zachowaniem powyższej zasady o nie osłabianiu nadmiernym kraju
- Jeśli AI (na kraju gracza) walczy w koalicji z innymi graczami, zabrania sie z nim brania oddzielnego pokoju. Pokój możliwy jest tylko po uzgodnieniu z pozostałymi graczami koalicji, lub GM

11. Zakaz aneksji graczy.

12.Czego można żądać w wojnie:
-wszystkich opcji dostępnych w silniku gry,
-usunięcie cot-a (50VP) oraz zakaz budowania nowego na kilka lat,
-pieniędzy (większej ilości, niż ta którą aktualnie posiada przegrany],
-wszystkiego co wymyślicie (w granicach zdrowego rozsądku).

13.Zabrania się atakowania państwa, z którym nie wypełniło się wszystkich postanowień pokoju.


Zasady FAIR PLAY:
Łamanie tych zasad może skończyć się karą nałożoną przez GMów, rozpatrywane oddzielnie w kazdej sytuacji


1. Zakaz fake warów. Ciężko jednoznacznie określić, w przypadku braku pewności należy pytać GMów czy dana wojna to fake

2. Wszelkiego rodzaju bluzgi i personalne odniesienia do innych graczy są niemile widziane.

3. Zakaz rozdzielania armii wycofującej się.

W przypadku nie opisanym wyczerpująco przez zasady, decyzja należy do GM i gracze mają obowiązek się podporządkować"


Prędkość gry podczas wojny powinna wynosić: 2
Prędkość gry normalna wynosi: 3
Na życzenie gracza można zmienić na: 4



*DZIĘKUJE ZA UWAGĘ*

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl